Facturile la energie îi sperie pe mulți români. Oamenii spun că se aşteaptă la ce e mai rău şi au început deja să facă economie. Reprezentanțîi ANRE vin cu un sfat: este foarte importantă monitorizarea consumului, dar și contestarea facturii atunci când se constată nereguli. Astfel se vor evita penalităţile, iar eventuale probleme se vor rezolva înainte de a plăti factura.
Românii își fac calcule peste calcule în așteptarea facturilor din lunile următoare. Chiar dacă acum toamna ne răsfață cu temperaturi blânde, oamenii se gândesc cu teamă la iarna care se apropie.
De teamă facturilor, fiecare încearcă să consume cât mai puțin.
Pentru evitarea unor plăti uriașe, reprezentanțîi ANRE îi sfătuiesc pe consumatori să transmită indexul în fiecare lună, chiar dacă nu este obligatoriu, și să fie atenți la nivelul plafonării și la notificările care vin de la furnizori:
”Dacă un client are nelămuriri sau este nemulțumit de factura care a fost emisă de furnizor, această factură poate fi contestată. Odată de factura a fost contestată, ea nu percepe penalități și nu se achită”, ne-a declarat Corina Sulger, membru al Comitetului de Reglementare ANRE
Potrivit reprezentanților ANRE, consumatorii au dreptul să ceară lămuriri despre factură în orice moment, iar furnizorul este obligat să răspundă clar și pe înțelesul tuturor.
sursa: stiri.tvr.ro
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.