Netflix stopează partajarea parolelor! Decizia intră în vigoare

1 februarie 2023  |  15:57  |  👁 184 Vizualizari


Netflix va implementa până la finele lunii martie decizia de a stopa partajarea parolelor. În esenţă, nu vei mai putea folosi parola decât pentru locurile de vizionare declarate!

Netflix a anunţat că partajarea pe scară largă a conturilor” a depășit peste 100 de milioane de telespectatori şi că va stopa acest fenomen.

Împărtășirea pe scară largă a conturilor de astăzi subminează capacitatea noastră pe termen lung de a investi și de a îmbunătăți Netflix, precum și de a ne construi afacerea. În timp ce termenii noștri de utilizare limitează utilizarea Netflix la o gospodărie, recunoaștem că aceasta este o schimbare pentru membrii care își partajează contul pe scară mai largă”, a declarat compania în scrisoarea sa.

Acces restricţionat

Daily Mail relatează că persoanele care se uită la Netflix folosind contul altcuiva vor trebui să își creeze propriile conturi și să plătească pentru propriul acces. Testarea noii funcții este deja în curs de desfășurare, iar implementarea la nivelul întregii platforme este așteptată să intre în vigoare până la sfârșitul lunii martie. Pentru a permite oamenilor să partajeze un cont, se va adăuga „partajarea plătită”, care va permite mai mulți utilizatori, dar care costă mai puțin decât un abonament complet. Conturile au deja cinci profiluri”, dar acestea sunt destinate exclusiv membrilor aceleiași gospodării.

Fiecare cont vine cu cinci profiluri care pot fi folosite de orice membru al gospodăriei”, a declarat un purtător de cuvânt al Netflix. Noua opțiune vine în cazul în care oamenii doresc să își împartă contul Netflix cu prietenii și familia care locuiesc în altă parte.

aceste persoane își vor putea transfera profilurile pe un nou cont plătit, ceea ce le va permite să își reporteze preferințele.

Cu toate acestea, Netflix este conștient de faptul că unii utilizatori își vor anula conturile, dar cei care partajează își pot transfera profilurile dacă aleg să își deschidă unul propriu.

Abonamentul cu reclame

Credem că modelul va fi similar cu cel pe care l-am văzut în America Latină, cu un angajament în creștere în timp, pe măsură ce continuăm să oferim o listă excelentă de programe și împrumutații își deschid propriile conturi”, a declarat compania pentru acționari.

Netflix a depus eforturi pentru a aduce mai multe venituri, totul în timp ce se adresează consumatorilor. În noiembrie 2022, compania a lansat o opțiune Basic with Ads (de bază cu reclame) pentru 6,99 dolari pe lună, față de versiunea fără reclame de 9,99 dolari pe lună.

Reclamele, care au o durată de 15 sau 30 de secunde, sunt difuzate înainte și în timpul emisiunilor și filmelor. Iar înainte de recenta interdicție privind partajarea parolelor, serviciul de streaming a dezvăluit planurile pentru o opțiune de partajare plătită. Aceasta va fi pentru mai mulți utilizatori de pe același cont.

 

 

 

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.