Electrica Furnizare explică întarzierea facturilor

18 octombrie 2022  |  06:15  |  👁 195 Vizualizari


Electrica Furnizare susţine că, în urma schimbărilor legislative din domeniu, a blocat în mod repetat procesul de facturare, ceea ce a dus la întârzieri în emiterea facturilor.

În plus, compania a precizat că abonaţii vor putea plăti eşalonat facturile, în baza unei solicitări scrise.

Electrica Furnizare susţine, într-un răspuns transmis şefului Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia, Ion Iordăchescu şi publicat de acesta din urmă pe internet, că, în urma schimbărilor legislative din domeniu, compania a blocat în mod repetat procesul de facturare către clienţi.

„Având în vedere nevoia de implementare a noilor cerinţe impuse de reglementările din domeniul energiei, precum OUG 118/2021, OUG 27/2022 respectiv OUG 119/2022, societatea noastră a procedat la blocarea repetată a procesului de facturare.

Acest demers a condus la întârzieri mari în procesul de emitere a facturilor şi implicit în cel de rezolvare a anomaliilor de facturare”, se arată în documentul transmis de Electrica Furnizare Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Prahova, în urma unei adrese a acestei instituţii în legătură cu numărul mare de reclamaţii privind lipsa facturilor.

Reprezentanţii furnizorului de electricitate menţionează, în documentul publicat pe Facebook de şeful CJPC Regiunea Sud Muntenia, Ion Iordăchescu, că, după implementarea modificărilor necesare în sistemul informatic, Electrica Furnizare va proceda la emiterea facturilor lunar, în baza indexului autocitit, în baza estimărilor privind consumul sau în baza citirii contoarelor făcute de către operatori la domiciliile consumatorilor.

„Vă informăm că, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor, societatea Electrica Furnizare SA le oferă acestora posibilitatea de plată eşalonată a facturilor pe care le vor primi în această perioadă. Eşalonarea se acordă în baza unei solicitări care poate fi transmisă la adresa clienti@electricafurnizare.ro” , se mai arată în răspunsul transmis de furnizorul de electricitate către CRPC Prahova şi asumat de şeful Biroului Cereri şi Reclamaţii, al cărui nume nu apare în document.

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.