Primul transport de şină nouă pentru cele 35 de linii de cale ferată incluse în Prioritatea I a intrat deja în România şi va ajunge miercuri în Portul Constanţa, a anunţat marţi CFR SA, într-o postare pe Facebook.
Potrivit sursei citate, lucrările de reparaţii şi întreţinere a infrastructurii feroviare publice din incinta Portului Constanţa au fost stabilite în conformitate cu prevederile Memorandum-ului pentru stabilirea unor măsuri de eficientizare a activităţii de transport feroviar de marfă din zona Portului Constanţa – Măsura 4.1
Prioritatea I (două loturi) – vizează 35 de linii (13,398 km) şi 75 de aparate de cale, potrivit Agerpres.
Lotul I (Port Zona A şi Port Zona B) acoperă 19 linii (6.589 km) şi 32 de aparate de cale. Până acum s-a defrişat şi s-a curăţat vegetaţia pe 70% din suprafaţa totală estimată iniţial, s-a demontat suprastructura existentă în proporţie de 57% din cantitatea totală, s-au făcut excavaţii în ampriză până la cota platformei căii în procent de 19% din cantitatea totală şi 1.680 bucăţi traverse de beton armat precomprimat sunt deja în şantier, reprezentând 17% din cantitatea necesară.
Constructorul care execută lucrări pe lotul 1 este SC Wiebe România SRL.
Lotul II (Port Zona B şi Port Mol V) cuprinde 16 linii (6,809 km) şi 43 de aparate de cale, iar stadiul de execuţie este următorul: defrişarea şi curăţarea vegetaţiei pe 70% din suprafaţa totală estimată iniţial, demontarea de linii în procent de 22,7% (Linia Chimpex – 340 m, L2 Mol V – 185 m, L3 Mol V – 274 m, L1 Gr. B1 – 500 m, L6 Gr. A2 – 250 m), demontare aparate de cale – 3 bucăţi, excavaţii în ampriză până la cota platformei căii – 300 mc. Constructorul este societatea Arcada Company SA.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.