CNN: Dacă trebuie să zbori, iată câteva sfaturi pentru a o face în siguranță

5 aprilie 2020  |  10:15  |  👁 733 Vizualizari


Cea mai mare parte a țării se adăpostește, iar traficul aerian a încetinit dramatic, dar există încă oameni care trebuie să zboare.

Cu cele mai multe opriri de odihnă, sălile de luat masa, precum și alte spații de cazare normale închise sau limitate, zborul poate părea o opțiune mai bună pentru cei care încearcă să ajungă acasă sau să călătorească din cauza unei situații de urgență.

Numărul de persoane care călătoresc cu avionul a atins un cel mai scăzut nivel din ultimii 10 ani, pe măsură ce industria aviației se avântă de efectele pandemiei coronavirusului, potrivit Administrației Securității Transporturilor din SUA.

Dar întrebarea principală din mintea tuturor: este sigur să te duci la cer? Modificări efectuate la bord Multe companii aeriene au luat măsuri de precauție pentru a menține pasagerii în siguranță de la distanța socială. Aproape toate companiile aeriene majore țin sau limitează răcoritoarele de zbor pentru a reduce contactul. Clienții sunt încurajați să-și aducă alimentele și băuturile la bord.

Delta Air Lines servește băuturi răcoritoare, în funcție de lungimea zborului, iar băuturile pe toate zborurile sunt limitate la apă îmbuteliată.

Alte mari companii aeriene limitează, de asemenea, ce produse sunt servite. Unele companii aeriene impun distanță socială la zbor la un nou nivel, limitând locul unde poți sta în avion.

American Airlines și United Airlines creează distanța acolo unde sunt disponibile, prin faptul că nu se așează clienții pe scaunele din mijloc și permit schimbarea scaunelor odată ce toți se află în avion, dacă cineva se simte incomod.

Alaska Airlines face un pas mai departe, oferind șansa de a anula sau reprograma un zbor dacă nu vă pot pune pe un loc la o distanță socială adecvată față de alți clienți. Toate companiile aeriene au practicat salubritatea sporită și dezinfectarea la bord. Mulți încurajează clienții să aducă și propriile lor produse de curățare pentru a-i face să se simtă mai confortabil și în largul lor.

Așadar, dacă acest lucru vă calmează temerile dacă trebuie să zburați, ce să mai spuneți înainte de a păși chiar în avion?

Modificări efectuate în aeroporturile americane încurajează călătorii să respecte liniile directoare de securitate emise de centrele pentru controlul și prevenirea bolilor, inclusiv practicarea distanțării sociale atunci când vine vorba de securitate și alte linii.

Sfaturile oficiale de călătorie includ purtarea unei măști pentru față, spălarea mâinilor timp de cel puțin 20 de secunde frecvent și rămânerea acasă dacă vă simțiți rău.

Dacă vă îngrijorează dezinfectarea mâinilor, toate aeroporturile majore oferă stații în jurul terminalelor lor în mod gratuit, iar Administrația de Securitate a Transporturilor a făcut o excepție de la regula lichidelor și permite acum o sticlă de dezinfectant de mână pe bază de alcool pe pasager. Cele mai recente restricții de călătorie din SUA legate de pandemia coronavirusului pot fi găsite pe site-ul Departamentului Securității Interne.

Majoritatea restaurantelor din aeroport sunt închise sau funcționează cu program limitat. Multe aeroporturi importante, cum ar fi Aeroportul Dallas-Fort Worth, au oferit o listă a unităților deschise și la ce ore sunt disponibile pentru clienți pe site-urile lor web. Aeroportul din Nashville închide băile la fiecare două ore pentru curățare, în timp ce Aeroportul Internațional Los Angeles spune că curăță zonele publice și toaletele cel puțin o dată pe oră.

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.