Cele 6 secrete ale unui abdomen plat

16 iunie 2021  |  08:28  |  👁 97 Vizualizari


Atunci când vedem poze cu siluetele mai puțin perfecte ale celebrităților, ne simțim bine și avem confirmarea că nimeni nu e perfect.
Dar, decât să te compari cu Mariah Carey într-o zi proastă, nu ar fi mai bine să lucrezi la abdomenul tău? Iată 6 moduri de a te apuca de sculptarea taliei!
1. Tonifiată, de la A la Z
Deși e oarecum logic, mulți oameni nu știu că nu-ți poți tonifia talia fără să lucrezi și celelalte grupe de mușchi. E imposibil să ai un abdomen pe care să spargi nuci, iar brațele tale să fie moi, pentru că exercițiile fizice de obicei implică tot corpul. Singura excepție este atunci când faci gimnastică pasivă… Deci, schimbă-ți scopul de a-ți sublinia mijlocul într-unul realist, și anume, de a-ți tonifia tot corpul.
2. Combustibil de calitate
Dacă vrei să fii în formă, ai nevoie de combustibilul potrivit pentru a te încărca. 5 porții pe zi de fructe și legume îți vor oferi fibrele, antioxidanții și vitaminele necesare pentru a avea energie și pentru a arde calorii. Iar dacă respecți această recomandare, în mod sigur te vei simți mult prea plină pentru a da iama în ciocolată și cartofi prăjiți.
3. Run, baby, run!
Am văzut zilele trecute un mesaj pe Facebook care spunea că alergatul e cea mai accesibilă intervenție estetică, pentru că tonifică tot corpul, sculptează abdomenul și ajută la formarea și alungirea mușchilor. Deci acum ai după ce să alergi! Dacă acest tip de cardio este prea solicitant pentru tine, poți măcar să mergi într-un ritm alert.
4. Încearcă yoga
Probabil știi deja că yoga îți reduce nivelul stresului și te ajută să fii mai flexibilă și mai elastică. Dar știai că yoga îți întărește și abdomenul? Fie că mergi la o clasă sau experimentezi acasă, pe salteaua ta, din sufragerie, yoga e o modalitate excelentă de a ajunge într-o formă fizică optimă.
5. Multe abdomene…
Nu există trucuri ciudate pentru a avea un abdomen plat și nicio rută ocolitoare în jurul dureroaselor abdomene. Iar dacă citești altceva, să nu crezi. Începe cu câte două seturi de 12 abdomene, până îți antrenezi rezistența. Și nu uita: nu doare decât la început!
6. … și câteva flotări
Atunci când ai o poziție corectă, flotările solicită abdomenul la fel de mult precum brațele, umerii sau spatele. Uită de clișeul conform căruia acest exercițiu fizic ar fi doar pentru băieți! Zece flotări pe zi contribuie la formarea abdomenului tău mult visat.
Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.