Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova încurajează cetățenii interesați de un loc de muncă în domeniul asistenței sociale, respectiv de meseria de asistent personal profesionist, să realizeze demersurile prevăzute de legislația în vigoare și să se alăture echipei DGASPC.
Campania de identificare și recrutare a persoanelor care doresc să devină asistent personal profesionist continuă în cadrul proiectului „TreI: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”, proiect cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, fiind disponibile 12 posturi, în cadrul acestuia.
Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Asistentul personal profesionist beneficiază de următoarele drepturi:
De asemenea, asistentul personal profesionist beneficiază și de alte drepturi, după cum urmează:
Pentru fiecare adult cu handicap grav sau accentuat aflat în îngrijirea și protecția asistentului personal profesionist se acordă sumele necesare acoperirii cheltuielilor lunare de hrană, echipament și de locuit.
Persoanele interesate pot depune cereri și pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului, nr. 14-16, Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: dgaspcph@yahoo.com sau Serviciul Resurse Umane, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: resurseumanedgaspc@yahoo.com.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.