Nișe de conținut online pentru un viitor influencer

25 ianuarie 2021  |  10:19  |  👁 119 Vizualizari


Termenul de influencer este tot mai cunoscut și în România, fiind un statut mult mai dorit decât cel simplu de blogger sau vlogger. A fi influencer este destul de complicat, căci înseamnă că ajungi la un nivel în care ai un public fidel, care te consideră o bună sursă de informații / sfaturi de încredere.

Pentru companiile care te-ar putea plăti pentru a distribui mesaje publicitare, contezi cu adevărat doar dacă ai un număr foarte mare de urmăritori / abonați la canalele tale private pe Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter sau / și YouTube. Faima începe de la 10.000 de urmăritori, însă ești influencer real dacă ai zeci de mii sau sute de mii de persoane care sunt alături de tine în mediul digital, pe rețelele de socializare.

În paralel cu aceste canale, poți să lansezi un website propriu pe platformă WordPress unde să centralizezi totul, te va ajuta să creezi un brand personal mai bine conturat. Nu este deloc complicat și nici scump să ai propriul website – vei rezerva un domeniu web .ro, vei alege un plan de găzduire web WordPress și vei folosi una din temele ușor de personalizat. Fără să implici programatori sau web designeri, totul va fi extrem de simplu și ieftin.

Îți dorești un astfel de statut? Iată câteva nișe pe care ai putea să te lansezi pentru a deveni creator de conținut online, potențial viitor influencer, chiar dacă nu ai un talent extraordinar pe plan artistic (cântat, dansat etc.).

  1. Divertisment online – postări amuzante

În timpul liber, toți dorim cel puțin ocazional să ne destindem cu ceva divertisment online, să ne amuzăm, să uităm de orice stres sau griji. Conținutul amuzant, de la stand up comedy la fel de fel de postări, inclusiv mix-uri de imagini de pe internet, meme-uri etc., este cel mai distribuit tip de conținut. Pentru a avea succes, ai nevoie de individualitate, deci ideal este să cauți un mod personal prin care să te remarci online, pentru a nu fi confundat ușor cu alți creatori de conținut. Nu copia, nu recicla postări amuzante, ci creează ceva în stil personal. Desigur, ai nevoie de farmec, de a te potrivi cu un astfel de statut.

  1. Informații de cultură generală, prezentate în mod interesant

Postările de tip „știați că” au foarte mare succes în prezent, mai ales atunci când sunt realizate mici filmulețe, de exemplu pe Tik Tok. Atenție, totul trebuie să fie cât mai interesant prezentat, cât mai wow, poate și puțin amuzant în unele situații, pentru a atrage audiența și pentru a determina, din nou, share-uri. Publicul tânăr este cel mai interesat de astfel de postări, chiar dacă nu sunt neapărat persoane dornice de a-și actualiza cultura generală. Totul se încadrează mai degrabă în zona de „senzațional” decât în cea de „cultural”.

  1. Domeniul culinar

De voie, de nevoie, mai toată lumea trebuie să gătească mai devreme sau mai târziu. În unele cazuri, domeniul culinar poate fi un hobby pentru timpul liber, un remediu anti plictiseală. Poți avea mare succes cu postări legate de domeniul culinar și nici măcar nu este necesar să fii un masterchef. Poți să îți creezi o anumită nișă pe acest segment și un anumit stil personal. Poate chiar încerci rețete din perspectiva unui amator și totul iese amuzant. Poate experimentezi lucruri deosebite, poate inovezi anumite rețete… ai un univers foarte mare de explorat. Cert este că peste conținutul tău pot da cei ce caută ceva în domeniu, dar și cei care vor doar să privească ceva interesant în momentele de timp liber pe smartphone sau tabletă.

  1. Fashion, beauty, stil

Publicul feminin rezonează în marea sa majoritate cu orice conținut legat de fashion, beauty, stil. Poți însă să te adresezi și publicului masculin, tot mai interesat în ultima vreme de modul în care arată și de îngrijirea personală. La fel ca în orice alt caz, ai nevoie de inspirație, de o amprentă personală, de un stil propriu în care să creezi astfel de conținut. Poți merge pe utilitate, poți merge pe extravagant sau, ca de obicei, pe amuzament. Totul este posibil.

  1. Animale (domestice și nu numai)

Se știe faptul că animalele atrag mereu atenția oamenilor, indiferent dacă ne referim la animale de companie sau la animale sălbatice. Poți realiza postări interesante, amuzante sau pur și simplu drăgălașe, adorabile. Cel mai mult succes vor avea postările cu pisici și câini, care s-a dovedit că sunt irezistibile pentru cei mai mulți utilizatori de internet. Însă dacă ai cum să oferi conținut cu animale mai rare, care nu sunt la îndemâna oricui, poți avea foarte mare succes. Ai putea face vizite și la grădini zoologice, ideal să ai pe cineva angajat acolo care să îți faciliteze accesul la conținut exclusivist. O călătorie de tip safari te-ar putea ajuta de asemenea să faci valuri online!

  1. Creșterea copiilor

Indiferent dacă apar conform planificării sau sunt o surpriză, copiii ne fac viața mai interesantă, ne fac să dăm curs unor noi provocări. Avem nevoie de sfaturi și recomandări cu privire la creșterea copiilor, așadar dacă ai experiență și cunoștințe, vei găsi rapid și audiență. Poți să abordezi și aici totul într-un mod original, nu trebuie doar să faci postări gen enciclopedie. Cu cât interacționezi mai mult cu publicul (de exemplu postări la cerere, schimb de sfaturi și păreri etc), cu atât mai mult îți vei fideliza publicul.

  1. Finanțe personale

Banii sunt importanți în viață, chiar dacă se spune că nu aduc fericirea. Cert este că fără bani, totul este mai dificil în viață. Banii nu trebuie să fie motivația principală pentru a trăi, însă pot fi unul dintre scopurile importante, căci îți facilitează accesul la alte lucruri frumoase, de exemplu la hobby-uri, călătorii, dezvoltare profesională etc. Toată lumea vrea sfaturi utile despre cum să câștige mai mulți bani, cât mai ușor cu putință. Poți da sfaturi pertinente, poți educa publicul despre investiții la bursă sau în criptomonede de exemplu.

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.