Industria de e-commerce din România analizează vineri, în timp real, evoluţia vânzărilor de “Black Friday 2019”

Industria de e-commerce din România se va reuni, vineri, de “Black Friday”, la centrul media al PayU România, pentru a analiza în timp real evoluţia tranzacţiilor pe durata evenimentului de shopping al anului.

Conform companiei de plăţi online, reprezentanţii PayU România, alături de reprezentanţii Asociaţiei de Plăţi Electronice din România şi ai Asociaţiei Române a Magazinelor Online, vor fi prezenţi în cadrul unei conferinţe de presă pe durata căreia vor dezbate evoluţia “Black Friday 2019”, dar şi viitoarele trenduri în domeniul e-commerce.

Cu această ocazie, reprezentanţii comercianţilor, băncilor, asociaţiilor din industrie şi specialişti în e-commerce vor analiza în timp real tot ce se întâmplă de “Black Friday” pe piaţa de e-commerce.

Conform estimărilor PayU România, în acest an, în “Vinerea Neagră” a reducerilor, românii vor face cumpărături în valoare de 1,2 miliarde de lei, în creştere cu 20% faţă de ediţia de anul trecut, din acest total peste 360 de milioane de lei fiind reprezentate de tranzacţiile online, mai mult cu 25% de la an la an.

Valoarea medie a coşului de cumpărături în mediul virtual va înregistra, în acest an, o uşoară scădere (-4%), în comparaţie cu anul 2018, ajungând la 650 de lei.

Potrivit sursei citate, categoria IT&C va rămâne în topul preferinţelor românilor, deşi vânzările produselor din categoriile fashion, home & deco şi turism înregistrează creşteri constante de la un an la altul.

Analiza celor de la PayU România arată că, pe 15 noiembrie, 70% din totalul plăţilor online vor fi efectuate cu un singur click, în timp ce 40% din valoarea totală a tranzacţiilor procesate vor proveni din plăţile cu un card pentru rate fără dobândă. De altfel, valoarea medie a coşului de cumpărături plătit cu un astfel de card este, în medie, cu 50% mai mare decât coşul mediu de cumpărături obişnuit.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediţia “Black Friday” de anul acesta se află: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64 şi iStyle.

PayU, furnizor global de servicii de plată pentru companii, este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi, precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi şi Virgin Mobile.

În România, compania lucrează cu parteneri ca: Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii.

La nivel global, PayU Group operează în 18 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este divizia fintech şi de plăţi online a Prosus, un grup global din domeniul online, deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online.

Sursa: Agerpres

Related posts

Leave a Comment

eighteen − sixteen =