Glovo introduce în aplicația sa de livrări rapide o nouă opțiune pentru clienții săi, prin care aceștia pot acorda bacșiș curierilor. Opțiunea apare în aplicație imediat ce comanda a fost plasată și este disponibilă timp de o oră după livrarea comenzii.
Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, prezentă în țară în 29 de centre urbane, lansează opțiunea bacșiș pentru curierii parteneri, o funcționalitate nouă ce are ca scop creșterea veniturilor lor lunare. Această opțiune va apărea progresiv în aplicația clienților pe parcursul acestei săptămâni, iar la începutul săptămânii viitoare toți utilizatorii vor putea să lase bacșiș în aplicație.
Opțiunea bacșiș apare în aplicația Glovo imediat după ce clientul plasează o comandă și rămâne activă pentru încă o oră după livrarea comenzii. Astfel, clientul poate decide dacă oferă bacșiș când plasează comanda, în timp ce aceasta este livrată sau după primirea ei.
Noua opțiune funcționează ca un factor motivațional pentru că vine în completarea unor beneficii financiare deja existente, iar aceasta nu va afecta serviciul de livrare deoarece curierul este informat de aplicație de primirea acestuia după efectuarea comenzii. Oferirea bacșișului se va face fără contact, direct din aplicație, limitând astfel contactul curierilor cu numerarul, iar aceștia vor primi 100% din valoare.
“În ultimele 3 luni numărul de curieri cu care lucrăm a crescut cu câteva mii datorită faptului că am lansat serviciile Glovo în 15 orașe noi din martie până în prezent. Suntem recunoscători pentru curierii care ne-au ales și încercăm să identificăm instrumente prin care putem să-i motivăm și în continuare. Astfel, pe lângă veniturile lunare și cele 3 tipuri de bonusuri – pentru condiții meteo nefavorabile, performanță săptămânală și campanii ocazionale, curierii pot beneficia acum și de tips-uri”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.