Persoana care dorește să devină asistent personal profesionist poate să adreseze o cerere de atestare către Direcția Generala de Asistență Socială și Protecția Copilului în a cărei rază are domiciliul sau, după caz, reședința, a anunțat DGASPC Prahova.
„Asistentul personal profesionist este persoana fizică atestată, care asigură prin activitatea pe care o desfăşoară la domiciliul său, îngrijirea şi protecţia adultului cu handicap grav sau accentuat pe baza nevoilor individuale ale acestuia, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”, a precizat DGASPC Prahova.
Poate beneficia de serviciile asistentului personal profesionist adultul cu handicap grav sau accentuat care nu dispune de spațiu de locuit, nu realizează venituri sau realizează venituri de până la nivelul salariului mediu pe economie.
Îngrijirea și protecția persoanei adulte cu handicap grav sau accentuat se poate asigura de către un asistent personal profesionist, altul decât soțul/soția sau rudele în linie dreaptă.
Cererea de solicitare a atestării ca asistent personal profesionist va fi însoţită de următoarele documente:
Persoanele interesate pot depune cereri sau pot solicita informații suplimentare la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, din Ploiești, Șoseaua Vestului nr. 14-16, Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor cu Handicap, telefon/ fax: 0244/ 586.100, 0244/ 511.400, interior 223, e-mail: dgaspcph@yahoo.com
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.