Cumperi bilet direct de pe telefon: CFR Călători lansează o aplicaţie mobilă pentru achiziţia de bilete de tren

24 iunie 2021  |  11:03  |  👁 280 Vizualizari


FR Călători anunţă că joi va fi lansată aplicaţia mobilă „CFR Călători mersul trenurilor şi bilete online”.

Potrivit unui comunicat al companiei, aplicaţia oferă o interfaţă intuitivă prin care utilizatorii au acces rapid la achiziţionarea biletelor standard, dus-întors, dar şi selectarea paturilor pentru vagoanele de dormit sau tip cuşetă, adăugarea biletelor pentru animale de companie sau de bicicletă.

Pentru început, aplicaţia va fi disponibilă pe dispozitivele cu sistem de operare Android (minim Android 5.1).

plicaţia este disponibilă în testare deschisă pentru o perioadă de 30 de zile şi va fi îmbunătăţită în funcţie de recomandările clienţilor.

Pentru o achiziţionare uşoară şi rapidă a biletelor de tren, aplicaţia mobilă „CFR Călători mersul trenurilor şi bilete online” oferă următoarele funcţionalităţi:

-Confirmarea email-ului direct în aplicaţie – deschiderea unui email din care se va accesa direct aplicaţia pentru confirmarea înregistrării sau resetarea parolei;
-Autentificarea pe o perioadă nedeterminată, chiar şi după actualizări ale aplicaţiei. De asemenea, listarea biletelor nu mai presupune căutarea după o dată de început şi una de final, ci sunt afişate ultimele 50 de comenzi descrescător;
-Achiziţionarea de bilete standard sau de bilete dus-întors, pentru toate categoriile de pasageri disponibile online. Astfel, utilizatorii aplicaţiei pot realiza selecţii ale paturilor, adăuga bilete pentru animale de companie sau de bicicletă, pot prelua/salva datele călătorilor din/în preferinţe, pot vedea plecările şi sosirile din staţii;
-Oferă link-uri rapide pentru funcţiile care sunt disponibile doar în varianta web pentru biletele deja achiziţionate (modificarea călătoriei, renunţarea la călătorie sau emiterea de facturi);
-Autentificarea automată în aplicaţia web la accesarea funcţiilor Modifică biletul, Renunţare la călătorie, Factură bilet din aplicaţia mobilă;
-Notificări în aplicaţie în legătură cu biletul achiziţionat şi informaţii utile în ziua plecării trenului referitoare la începerea călătoriei (Ex: cu 1 oră înainte de plecarea trenului, călătorul primeşte mesaj că are cumpărat un bilet la trenul X cu plecare din staţia Y);
-Permite accesul la călătoriile curente – prin prezentarea în pagina „Rute + cumpără” de informaţii rapide privind plecarea şi sosirea, cât şi vagonul şi locurile unde utilizatorul are biletul. La pagina „Trenul meu” sunt afişate următoarele trenuri cu care se va călători şi data de călătorie asociată.
-Sugerează, în baza istoricului de bilete cumpărate, locaţiile de plecare /sosire pentru următoarea călătorie a utilizatorului;
-Prezintă în pagina comenzii, prin intermediul unui buton direct, schiţa vagonului în care se află locurile înscrise pe bilet, fără a mai fi necesar a se căuta vagonul în cadrul listei compunerii de la pagina „Trenul meu”;
-Funcţionalitate offline – odată încărcată lista comenzilor şi vizualizat PDF-ul biletului, aceste operaţiuni pot fi făcute şi fără conexiune la internet, spre exemplu la prezentarea în tren către conductor într-o zonă fără semnal.

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.