Consiliul Județean Prahova preia doar corespondență transmisă prin e-mail sau poștă

19 martie 2020  |  07:57  |  👁 671 Vizualizari


Conducerea Consiliul Județean Prahova a impus restricții la preluarea corespondenței de către angajații instituții, odată cu trecerea la scenariul III, privind infecția cu COVID – 19 și luând act de evoluția situației epidemiologice pe teritoriul României. Astfel, acum, „întrega corespondență adresată Consiliului Județean Prahova, precum și oricărei instituții din subordine să fie transmisă strict prin mijloace electronice (e-mail) sau prin servicii poștale. Este interzisă preluarea corespondenței direct de la solicitanți, petiționari sau reprezentanți ai persoanelor fizice sau juridice”, au informat reprezentanții CJ Prahova.
Pentru Consiliul Județean Prahova, adresele de corespondență electronică sunt: cons_jud@cjph.ro , relatii@cjph.ro , informatii@cjph.ro , iar adresa poștală este B-dul Republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Ploiești, județul Prahova.

Distribuie:

Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.



Ne puteti gasi si pe Facebook!

Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.