Pandemia a pus multe lacăte pe uși, însă a adus și bani mulți celor care s-au orientat spre afacerile făcute la distanță. Potrivit unui studiu recent, comerțul online a crescut spectaculos, cu o treime față de anul 2019, iar apetitul românilor pentru cumpărăturile din mediul virtual pare să fie tot în creștere. Pentru că am petrecut mai mult timp acasă, iar biroul s-a mutat în sufragerie, cele mai căutate produse au fost cele de casă, grădină și decorațiuni.
Produse pentru casă, electronice, electrocasnice și produse de bricolaj în cantități mai mari decât în orice an. Așa a arătat lista de cumpărături a românilor în pandemie, potrivit unei analize recente. Așa se face că anul trecut încasările din comerțul electronic au fost de 5,6 miliarde de euro. Cu 600 de milioane de euro mai mult față de cele mai optimiste estimări.
Afacerile online au prosperat, însă pandemia a obligat și acest sector să se adapteze.
Iar această creștere, spun specialiștii, reprezintă un sprijin și pentru economie.
Potrivit aceluiași studiu, au existat și câteva categorii de produse afectate de vânzările în mediul online. Biletele de avion, îmbrăcămintea de seară și pantofii din aceeași categorie.
sursa: stiri.tvr.ro
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.