Angajatorii spun că randamentul personalului experimentat a crescut cu peste zece la sută.
În prezent, 50% dintre românii care au posibilitatea, lucrează de acasă. Fapt pentru care, companiile au redus la mai mult de jumătate din capacitatea spaţiului de lucru fizic. Firmele au cheltuit lunar între 120 şi 150 de euro, pentru a asigura angajaţilor un mediu digital complet.
Deşi investiţia companiilor în platformele online s-a mărit, costurile totale au scăzut cu peste 30%, potrivit Mediafax.
Opţiunea de a lucra de acasă a fost tratată superficial
„Înainte de pandemie, opţiunea de a lucra de acasă a fost tratată superficial. (…) Am avut departamente care au avut de suferit, acolo unde aveam de integrat mereu angajaţi noi”, spune Bogdan Tudor, patronul unei firme IT.
Acesta a declarat că ceea ce a reușit firma să facă a fost să nu scadă salariile angajaţilor.
„Este o limită mai neclară între job şi casă. (…) Un volum mai mare de muncă, uneori poate să însemne o creştere a productivităţii, alteori nu”, declară Viorel Panaite, consultant.