Fa cunostinta cu noua biotehnologie in skincare.
Notiunea de procedura cosmetica la domiciliu este ingrijoratoare pentru majoritatea oamenilor (in special pentru dermatologi si chirurgi plasticieni), si asta pe buna dreptate. Cand vine vorba de ace si injectii invazive, este absolut necesara o mana exersata. Produsele topice, pe de alta parte, sunt mult mai prietenoase cu ideea de DIY. Din pacate, la fel ca majoritatea proiectelor de DIY, rezultatul final este rareori exact ceea ce iti doresti, relateaza Byrdie.com.
Cand vine vorba de frumusete, veriga lipsa dintre procedurile cosmetice la clinica si tratamentele topice la domiciliu a parut intotdeauna aproape de nedepasit. Oricat de puternic ar fi un serum, nu se va compara niciodata cu efectul vizibil pe care il obtii rapid prin injectii. Insa un nou brand biotehnologic de ingrijire a pielii isi propune sa schimbe asta.
„Pana acum, au existat doua extreme cand vine vorba de anularea sau prevenirea semnelor de imbatranire: produsele topice de ingrijire a pielii care fac afirmatii indraznete, dar nu ofera rezultate dramatice, si tratamente cosmetice profesionale care sunt costisitoare, necesita repetari pe termen lung si pot duce la un aspect nenatural”, explica pentru Byrdie.com Lauren Otsuki si Vimla Black-Gupta, co-fondatorii brandului Ourself. „Odata cu aceasta lansare, definim o categorie complet noua, ingrijirea pielii subtopica, ce face o punte intre aceste doua extreme si le ofera consumatorilor posibilitatea de a obtine rezultate controlabile la nivel clinic din propriile case”, adauga ei.
Inainte sa te entuziasmezi (ca si mine), trebuie sa-ti spun ca in acest moment livrarea catre Romania nu este posibila, dar sunt sigura ca vom avea si noi acces in curand la acest tip de produse „subtopice”, asa cum le numesc expertii – este doar o chestiune de timp.
Lansata in februarie 2022, gama de produse Ourself combina formule eficiente si sisteme de livrare brevetate pentru a umple un gol pe piata frumusetii: golul dintre ceea ce promit produsele anti-imbatranire de acasa si ceea ce ofera de fapt. Scopul final? Dezvoltarea formulelor eficiente si a sistemelor de livrare inovatoare care sa le permita oamenilor sa incetineasca imbatranirea pielii.
De la inceputuri, Ourself a fost proiectat diferit. In loc sa foloseasca tehnologia disponibila pentru a rezolva o problema de ingrijire a pielii, au ales sa identifice cele mai comune obiective de frumusete si apoi sa dezvolte tehnologia care sa faca posibila indeplinirea acestor obiective. „In timp ce multi experti din industrie descopera o tehnologie si apoi incearca sa gaseasca o aplicatie pe piata, echipa noastra lucreaza diferit, mai intai identificand o nevoie nesatisfacuta, pentru ca apoi sa dezvolte tehnologia care poate oferi o solutie”, explica fondatorii pentru Byrdie.
Pentru aceasta lansare, in special, co-fondatorii au decis sa abordeze nevoia de tratament topic la domiciliu care sa fie eficient in cele mai bune moduri, livrand „rezultate controlabile, cu aspect natural”.
In esenta, Ourself ofera „o alternativa la procedurile cosmetice mai invazive care uneori ofera rezultate greu de controlat si care ne pot schimba trasaturile”, potrivit lui Otsuki si Black-Gupta. Tehnologia avansata este cea care face posibil acest lucru. „Tehnologia poate schimba cu adevarat regulile jocului, oferind aceeasi precizie ca acele si laserele, dar printr-o aplicatie topica”, adauga Otsuki si Black-Gupta. Mai exact, „sistemul de livrare a veziculelor multifazice” folosit de Ourself a ghicit cel mai bun mod de a livra peptide prin bariera cutanata, pentru a tinti efectiv structurile acolo unde se produce schimbarea pe masura ce imbatranim.
Produsele topice care reprezinta viitorul in skincare
Pentru prima sa lansare, Ourself si-a dedicat atentia „celor mai comune preocupari de ingrijire a pielii, incepand cu hiperpigmentarea si pierderea volumului buzelor”. Linia de skincare include produse precum Lip Filler (145$), Brightening Peel (110$) si Dark Spot Peel (140$).
Potrivit lui Otsuki si Black-Gupta, stiloul Lip Filler, care utilizeaza tehnologia brevetata a marcii, Subtopical Plumping, „infuzeaza buzele cu acid hialuronic pentru a reda volumul, supletea si definitia”.