“Spun clar și răspicat că administratorii și președinții nu trebuie să trimită nicio solicitare pe email, pentru că SC Termo Ploiești SRL are obligația să înceapă furnizarea căldurii și trebuie ca angajații săi să contacteze reprezentanții asociațiilor pentru a desigila vanele.
O logică firească este că acolo unde asociația nu dorește furnizarea imediată, implicit desigilarea vanelor, fie pentru sunt lucrări care trebuie terminate, fie pentru că există acordul proprietarilor atunci da, soliciți operatorului să nu vină să desigileze vanele. Nu invers. E revoltătoare aceasta comunicare menită să blocheze furnizarea căldurii… este o șmecherie ieftină, o altă talpă pusă care să învrăjbească și mai mult oamenii prin întârzierea furnizării căldurii.
Anterior, președintele UAP Prahova a subliniat că se lucrează la desigilarea vanelor și CAF 2 funcționează, “dar la fel de important este că toată instalația a fost oprită trei luni de fostul operator și acum trebuie ca sistemul să se readapteze. Mai ales că au avut loc multe debranșări”.
“Fac apel la înțelege în cazul în care nu se respectă rezolvarea punctuală a problemelor pe care le-am sesizat celor de la Termo Ploiești, pentru că e nevoie de organizare în teritoriul pentru a acoperi tot Ploieștiul, și durează vreo trei zile din câte mi s-a spus. În acest timp se echilibrează situația și cu apa caldă”, a mai transmis acesta.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.