După ce a pierdut procesele cu salariații, CJ Prahova cheltuie fonduri importante pentru experți în organigrame!
Celor de la conducerea Consiliul Județean Prahova nu le-a ajuns cât au fost umiliți în instanță după ce au pierdut toate procesele cu angajații, în urma celor două tentative de modificare a organigramei și a regulamentului de organizare și funcționare! Acum s-au gândit la o portita asupra căreia ar putea exista suspiciuni: să angajeze o firmă care să studieze și, mai apoi, să elaboreze organigrama unei instituții publice și fișele posturilor pentru maximum 100 de salariați!
Ce cuprinde pachetul de servicii în valoare de 80.800 de lei, adică 16.340 de euro?
Conform datelor din SEAP, un studiu de analiza muncii (maximum 100 posturi, un amănunt care ar trebui să le dea de gândit angajaților din CJ Prahova) conținând următoarele: elaborare Organigramă, Regulament de Organizare și Funcționare, Fișe post-cheie, cât și Identificarea Activităților Specifice unei Unități Administrativ Teritoriale. Serviciile vor fi prestate în trei etape:
1) Analiza-diagnostic;
2) Elaborare propunere modificare organigramă, regulament de organizare și funcționare, fișe post în acord cu legislația aplicabilă în domeniu
3) Elaborare documentație finală: organigrama, regulament de organizare și funcționare, fișe post. Serviciile vor fi desfășurate pe parcursul a 60 de zile calendaristice, la sediul beneficiarului, conform termenelor agreate cu acesta. Și încă un lucru, foarte important: prețul pachetului include toate cheltuielile necesare pentru îndeplinirea contractului, inclusiv servicii hoteliere.
Așadar, achizițiile aberante se țin lanț, la Consiliul Județean Prahova! După studii de fezabilitate cu nemiluita, contracte de consultanță în achiziții publice și alte ciudățenii, zilele acestea a apărut și bomboana de pe colivă: această achiziție directă, pentru servicii de analiza muncii, care ascund, de fapt, o nouă restructurare!
Deci, de ce se vor cheltui acești bani? Aflăm din caietul de sarcini: „Instituția, în calitate de autoritate contractantă, își propune reformarea instituțională, care are drept scop optimizarea cheltuielilor, o mai bună colaborare între departamente, astfel încât să poată oferi cetățenilor servicii de calitate superiăoară. O structură organizațională bine dezvoltată va contribui la o mai bună funcționare și va oferi posibilitatea oferirii de servicii mai bune către cetățeni pentru o perioadă medie de timp”. Ați înțeles, nu-i așa?
După ce instituția a pierdut pe bandă rulantă procesele cu salariații care au trecut prin două runde/ tentative de modificare a organigramei, soldate cu decizii ale instanțelor de judecată potrivnice hotărârilor luate de consilierii județeni PNL și USR, la propunerea conducerii actuale a Consiliului Județean – Iulian Dumitrescu (PNL), Dumitru Tudone (PNL) și Cristian Apostol (USR), acum se aruncă niște bani pe apa Sâmbetei pentru a face același lucru: o nouă modificare a organigramei, a regulamentului de organizare și funcționare și a fișelor posturilor angajaților.
Achiziția directă este în derulare, o firmă din Brașov specializată și în consultanță electorală fiind deja angajată în această procedură, ofertând exact suma de 80.800 de lei, cât a evaluat-o și Consiliul Județean Prahova.
Rămâne de văzut dacă o firmă privată are abilitatea de a propune o nouă structură (de maximum 100 de posturi, după cum se înțelege din documentație) pentru o instituție publică precum Consiliul Județean Prahova.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.