Neversea 2019 începe astăzi: Cine sunt cei 200 de artişti care vor urca pe scena celui mai mare festival de pe plajă din Europa

DJ Snake, G-Eazy, Sean Paul, Jessie J., Afrojack, Alesso, KSHMR, Lost Frequencies, Salvatore Ganacci, Steve Aoki, Vini Vici sunt doar o parte dintre artiştii care vor concerta la cel mai mare festival de pe plajă din Europa, Neversea, care începe joi şi durează patru zile şi patru nopţi.

În cele patru zile de festival, la cea de-a treia ediţie Neversea, vor fi prezenţi peste 200 dintre cei mai buni artişti din străinătate şi din ţară, între care DJ Snake, G-Eazy, Sean Paul, Jessie J, Afrojack, Alesso, KSHMR, Lost Frequencies, Salvatore Ganacci, Steve Aoki, Vini Vici şi mulţi alţii.

Accesul pe plaja Neversea se face prin Portul Tomis. Odată ajunşi în zona festivalului, primul şi cel mai important lucru pe care trebuie să-l facă fanii festivalului este să schimbe biletul într-o brăţară de festival la unul din punctele de check-in.

Tot ce trebuie să ştie participanţii despre cele patru zile de festival

Pentru ca cele patru zile de festival să nu fie umbrite de evenimente neplăcute, autorităţile au impus atât organizatorilor, cât şi participanţilor reguli stricte şi peste 1.800 de angajaţi ai Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ai Poliţiei Locale se vor asigura că sunt respectate măsurile de siguranţă.

În plus, în festival vor exista şi 300 de agenţi de securitate privaţi.

În perimetrul festivalului vor fi amplasate şi două spitale de campanie SMURD. În plus, s-au avut în vedere şi intervenţiile de salvare pe mare, ce vor fi asigurate cu o ambarcaţiune care va staţiona în Portul Tomis. Periodic, pe timpul nopţii, în intervalul orar 20.00 – 07.00, aceasta va patrula travers de plaja pe care are loc festivalul sau va rămâne la ancoră în zona golfului. Trei scafandrii vor fi pe ambarcaţiune pe toată perioada Neversea.

Zeci de cadre medicale din cadrul UPU şi din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa vor asigura asistenţa medicală la Neversea. Echipa este formată din medici specialişti şi rezidenţi UPU şi SCJU, asistenţi medicali din cadrul UPU şi voluntari-studenţi la Facultatea de Medicină. În cele patru zile ale festivalului, la faţa locului vor fi amenajate trei corturi de prim ajutor şi două posturi medicale avansate, astfel încât persoanele care necesită îngrijiri medicale să le primească rapid şi fără să necesite deplasare la spital.

Dotarea corturilor şi a posturilor medicale va permite tratarea cazurilor uşoare şi medii, iar dacă situaţia o va impune, pacienţii vor fi transportaţi cu ambulanţa la Urgenţa Spitalului Judeţean.

Cei care ajung la Constanţa cu biletul trebuie meargă la cortul de check-in, între orele 14.00 – 06.00, cu un bilet cu cod de bare valid şi o carte de identitate, pentru a intra în posesia brăţării de festival. Tinerii sub 18 ani vor avea nevoie, pe lângă bilet şi actul de identitate, şi de documentul care atestă acordul părinţilor. Accesul minorilor sub 14 ani este permis doar pe baza unui bilet valid şi însoţit de un părinte.

În perimetrul festivalului este interzisă intrarea cu ghiozdane, droguri, sticle, biberoane, lasere, genţi, spray-uri, cuţite, arme, obiecte contondente, articole pirotehnice, mâncare şi băuturi, animale, umbrele (în caz de ploaie se recomandă folosirea pelerinelor), materiale inflamabile sau explozive, aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR, orice tip de obiecte care îi pot răni pe alţi participanţi. Este permis accesul cu poşetă/borsetă (dimensiunea maximă permisă 21cm x 29cm), medicamente, insulină, picături uz medicinal, spray inhalator pentru astm. Orice astfel de produse sunt premise doar dacă sunt însoţite de scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor acesteia şi cu maxim o doză zilnică. Pentru întreaga listă de obiecte permise şi interzise în perimetrul festivalului, participanţii pot consulta regulamentul de pe site-ul festivalului.

De joi, 4 iulie şi până luni, 8 iulie, se vor institui restricţii de circulaţie pe arterele care duc către locul de desfăşurare a festivalului – strada Traian cu Valea Portului, Poarta 1, strada Traian cu strada Termele Romane, strada Traian cu bulevardul Tomis, strada Negru Vodă cu strada Ecaterina Varga, strada Yokohama, strada Salonic şi strada Belvedere, strada Negru Vodă cu strada Mircea cel Bătrân, strada Mircea cel Bătrân cu strada Smârdan, strada Mircea cel Bătrân cu strada Decebal, strada Mircea cel Bătrân cu strada Eroilor, strada Bucovina cu strada Eroilor.

Parcarea autovehiculelor pe bulevardul Elisabeta este interzisă până luni, 8 iulie, iar riveranilor şi agenţilor economici li se vor distribui permise de acces pentru a putea trece de filtrele instituite de autorităţi. Accesul se poate face şi prin prezentarea unui act de identitate din care rezultă că utilizatorul autoturismului locuieşte în zona afectată de restricţii.

De asemenea, se va interzice accesul taxiurilor, mijloacelor de transport particular – autoturisme, microbuze, maxi-taxi, în interiorul perimetrului de siguranţă, cu excepţia autobuzelor Regiei Autonome de Transport în Comun din Constanţa autorizate să efectueze cursele speciale.

Pentru a facilita accesul către zona de festival, RATC va suplimenta oferta de transport cu o linie shuttle bus, „Neversea”, cu plecare din Mamaia spre Portul Tomis.

Autobuzele vor circula pe traseul Mamaia, bulevardul Mamaia, bulevardul Tomis, strada Traian, Poarta 2 Port, strada Termele Romane, bulevardul Regina Elisabeta, strada Remus Opreanu, Port Tomis şi retur, strada Remus Opreanu, Port Tomis, bulevardul Regina Elisabeta, strada Termele Romane, strada Traian, strada Mihai Viteazu, bulevardul Mamaia, staţiunea Mamaia. Autobuzele care deservesc această linie circulă de joi, de la ora 08.00 până luni, la ora 09.00. Intervalul de succesiune va fi de 10 minute între orele 08.00 – 24.00, iar între 24.00 – 08.00, de 16 minute.
De asemenea, vor fi prelungite liniile 42, 44, 48, 51, 101C până în portul Tomis, iar de joi, de la ora 09.00 până luni, la ora 09.00 programul de transport va fi non stop. Pentru această perioadă, liniile 2-43 şi 5-40 vor circula şi în intervalul orar 24.00 – 05.00 cu o succesiune de 30 minute.

Participanţii la festival pot cumpăra bilete pentru 24 ore la preţul de 5 lei, dar şi bilete pentru 7 zile la preţul de 30 de lei. De asemenea, călătoria se poate achita şi prin SMS, la numărul 7475, iar în portul Tomis va fi amplasat un punct de vânzare bilete RATC cu program non-stop.

Peste 5.000 de persoane lucrează în producţia efectivă a festivalului Neversea, mai mult de 1.400 fiind voluntari.

În ceea ce priveşte logistica festivalului, cifrele sunt impresionante: peste 300 de camioane necesare pentru transportul logistic. Scena principală are 25 metri înălţime, peste 90 de metri baza şi peste 400 de metri pătraţi de ecrane led de ultimă generaţie. Perimetrul festivalului este împrejmuit de 5 kilometri de gard. Pentru grafica şi designul tuturor scenelor s-au adunat peste 600 de ore de muncă a peste 20 de designeri şi arhitecţi, ce au contribuit la crearea universului Neversea din acest an. Pentru protecţia plajelor se folosesc peste 10.000 de metri pătraţi de podele de lemn şi peste 8.000 metri pătraţi de podele protecţie trafic greu. Organizatorii folosesc 22 de generatoare electrice pentru a acoperi întreaga zonă, însumând 4,5 MW putere instalată, adică consumul unui oraş de 40.000 de locuitori din România. Cablurile electrice care se vor folosi au greutatea de aproximativ 12 tone, iar lungimea lor, dacă ar fi puse cap la cap este de circa 30 kilometri. Toate acestea sunt conform standardelor tehnice internaţionale de utilizare în medii speciale-mobile.

În cele patru zile de festival este aşteptat un trafic de peste 250.000 de persoane din ţară şi din străinătate.

 

Sursa: mediafax.ro

Related posts

Leave a Comment

15 − ten =