Între 26 – 28 mai, la Timișoara se va desfășura Linked Culture 2022 – conferința de management și marketing cultural, care aduce la un loc peste 20 de profesioniști relevanți din domeniu, ce vor dezbate care sunt căile optime pentru pentru promovarea și integrarea patrimoniului material și imaterial al Timișoarei și Regiunii Vest.
Cea de-a VI-a ediție a conferinței va avea loc la Sala Multifuncțională a Consiliului Județean Timiș și la Faber.community, în sesiuni de dezbatere și masterclass, și va fi transmisă LIVE pe pagina de Facebook Bmagency.
Toată conferința se va desfășura sub umbrela Turism și Patrimoniu și își propune, în contextul programului TM2023, să deschidă discuția despre bunele practici sustenabile atât pentru promovarea și integrarea patrimoniului, cât și pentru crearea unor experiențe de turism cultural noi și inovatoare pentru turiștii interni și internaționali.
Printre invitații acestei ediții se numără: Alexandra Rigler (Director Executiv, Centrul de Proiecte Timișoara), Alex Munteanu (Namogo, Iași), Andrea Reisz (Asociația Contrasens), Andrei Dinescu (muzician), Cătălin Ștefănescu (realizator TV), Ciprian Ștefan (Manager General, Complexul Muzeal Astra Sibiu), Edmond Lenarth (Booking Manager, Electric Castle), Gabriel Almăjan (Arhitect-șef, Primăria Timișoara), Gelu Vlașin (scriitor), Justin Baroncea (arhitect), Ludovic Satmari (Asociația Breasla Ghizilor), Marius Tudosiei (Băcănia Veche & Chefi fără limite), Mihai Chirilov (Director Artistic, TIFF), Mihai Lukacs (Arhiva de Sunet) Mihai Moldovan (arhitect, Asociația Prin Banat), Oana Mondoc (WWF, Măgura Zimbrilor), Roxana și Florin Vale (Casa din Vale, Breb, Maramureș), Simion Giurca (asociația pentru promovarea Timișoarei), Sorin Predescu (Director, Direcția județeană pentru cultură Timiș), Vlad Tăușance (consultant) și mulți alții, reprezentanți ai mediului ONG, societății civile și autorităților locale,
Conferința Linked Culture 2022 se va desfășura în sesiuni de prezentări și masterclass, după următorul program:
26 mai (Sala Multifuncțională a CJT)
27 mai (Sala Multifuncțională a CJT)
28 mai (Faber.community)
Participarea este gratuită și nu necesită înscriere în prealabil. Mai multe informații despre conferință pot fi găsite pe site https://www.bmagency.ro/linked-culture/ și în evenimentul de pe Facebook: Linked Culture 2022 – Management și Marketing cultural I Turism și Patrimoniu.
Linked Culture este organizat de BMagency și finanțat de Municipiul Timișoara prin Centrul de Proiecte.
Parteneri strategici: Consiliul Județean Timiș, Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, Complexul Muzeal Astra Sibiu, ambasada, Asociația Culturală Contrasens.
Parteneri de ospitalitate: Cramele Recaș.
Parteneri media: Radio Guerrilla, Radio Timișoara, Zile și Nopți, life.ro, IQads, Spotmedia, Cărturești, Liternet, The Institute, Propagarta, Știri de Timișoara, Prwave.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.