Piața de autovehicule din Franța își menține traiectoria descrescătoare, cu o scădere ce depășește 10 procente în luna iulie, însă marca Dacia reușește să se păstreze pe trendul crescător. După mai multe luni de scădere, și Renault a început să crească.
Pe segmentul de autoturisme, acolo unde Dacia are întreaga activitate, marca românească a înregistrat un volum de 9.438 de unități înmatriculate, cu 4,9% mai multe față de anul trecut, ceea ce face ca ponderea Dacia pe piață să urce la 8,8%. În acealași timp, și Renault a crescut cu 14,5%, după un prelungit declin, astfel că grupul Renault a reușit să obțină o creștere de 10,8% și mai recuperează din diferența față de cei de la Stellantis. Aceștia din urmă au raportat o scădere de 9,9%, aproape egală cu scăderea medie a pieței, deși Fiat a început să crească, având un avans de 35% în iulie.
În acest moment, după șapte luni, Dacia are un volum total de 74.128 de autoturisme înmatriculate, avansul față de 2021 fiind de 3%. Cota de piață a mărcii este de 8,4%, aproximativ jumătate din cota Renault (16,2%). Cele mai vândute modele ale Dacia, pe piața din Franța, sunt Sandero, cu 35.509 unități, al treilea cel mai vândut autoturism din această țară și primul pe segmentul de persoane fizice, cu o cotă de 4 procente, Duster, cu 18.702 unități, pe locul 9 și o cotă de 2,1%, și Dacia Spring, pe locul 22, cu 9.864 de unități înmatriculate în acest an, fiind pentru mai multe luni cel mai vândut autoturism electric din Franța. Dacia Jogger a reușit să înmatriculeze un volum de 8.873 de unități, depășind Citroen C4 sau VW Golf, în pofida faptului că este un model proaspăt lansat.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.