Cererea de finanțare pentru proiectul “Îmbunătățirea accesului populației din județele Prahova și Ialomița la servicii medicale de urgență” a fost semnată de Consiliuln Județean Prahova

Consiliul Judeţean Prahova a semnat în luna decembrie 2018 cererea de finanţare pentru proiectul ,,Îmbunătățirea accesului populației din județele Prahova și Ialomiţa la servicii medicale de urgență”, finanţat în cadrul Programul Operațional Regional 2014-2020, axa 8.1. Investiții în infrastructurile sanitare și sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel național, regional și local, reducând inegalitățile în ceea ce privește starea de sănătate și promovând incluziunea socială prin îmbunătățirea accesului la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunități. Proiectul are o valoare totală de 14.492.613,11 și este coordonat de Ministerul Sănătății, în parteneriat cu UAT județ Ialomița, UAT județ Prahova și Spitalul Municipal Campina, Spitalul de Pediatrie Ploiești, Spitalul Județean de Urgență Ploiești, Spitalul Orășenesc Sinaia,Spitalul Orășenesc Țăndărei, Spitalul Județean de Urgență Slobozia, Spitalul Municipal Urziceni, Spitalul Municipal Anghel Saligny Fetești. Obiectivele specifice ale proiectului vizează îmbunătățirea calității și a eficienței îngrijirii spitalicești de urgență prin realizarea unor investiții în infrastructurile sanitare.În cadrul proiectului este planificată dotarea unităților sanitare din județul Prahova și județul Ialomița, cu aparatură medicală performantă. Proiectul european va aduce beneficii întregii comunități, prin creşterea calităţii serviciilor medicale, oferind prahovenilor dar şi celor aflaţi în tranzit în Judeţul Prahova condiţii medicale optime, la standarde europene. De altfel, Consiliul Județean Prahova și președintele Bogdan Toader au început de la sfârșitul anului 2017 un amplu program de modernizare a Spitalului Județean de Urgență Ploiești și a altor unități sanitare prahovene, cu fonduri de la bugetul județean.

Related posts

Leave a Comment