Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a anunțat marți că au fost desemnați constructorii pentru încă un lot al autostrăzii Ploiești – Buzău, finanțată prin PNRR. Este vorba de lotul Mizil – Pietroasele, pentru care oferta asocierii româno -bulgare Coni – Trace se situează pe primul loc.
Asocierea româno – bulgară are la dispoziție 20 de luni, după semnarea contractului, pentru a construi cei 28,35 de km ai lotului 2, cuprins între localitățile Mizil și Pietroasele, potrivit șefului Transporturilor.
Contractul în valoare de 1,25 miliarde de lei fără TVA prevede inclusiv construcția a 20 de poduri.
Săptămâna trecută (7 martie 2022) au fost desemnați constructorii lotului 3 al autostrăzii Ploiești – Buzău (Pietroasele – Municipiul Buzău) cu o lungime de 13,9 km, iar în scurt timp urmează să fie anunțat câștigătorul lotului 1 (Dumbrava – Mizil) în lungime de 21 km, potrivit ministrului Transporturilor.
Autostrada Ploiești – Buzău, cu o lungime de 63,25 de km, este primul tronson al A7.
Luna trecută, Asociația Pro Infrastructură (API) anunța că oferta asocierii româno – bulgare Coni – Trace se situează pe primul loc în cursa pentru lotul 2 din Autostrada Ploiești – Buzău. De altfel, pasionații de infrastructură comentau atunci că firma Trace este „UMB”-ul bulgăresc, adică ar fi cea mai importantă firmă de construcții de autostrăzi din țara de la sud de Dunăre.
În septembrie 2021, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit în total 39 de oferte la licitația pentru construirea celor trei loturi ale tronsonului Ploiești – Buzău din Autostrada Moldovei (A7). Cele mai multe, respectiv 27, provin de la companii din Turcia.
Dati-ne un LIKE si fiti la curent cu ultimele articole.