Iată dietele sfârșitului de toamnă

Aflați topul celor mai bune diete pe care le puteți urma în acest anotimp. Asta pentru că toamna aproape a trecut.

Există o varietate de diete din care poţi alege, toamna fiind cel mai bogat sezon în fructe şi legume. Strugurii, merele, prunele, roşiile, perele, varza, gutuile, toate pot fi alimentul principal al unei diete, dar trebuie să ţii cont de faptul că este bine să mergi la doctor înainte de a începe o dietă bazată pe un anumit aliment.

1.Dieta cu prune

Prunele sunt bogate în apă şi sunt o alegere extraordinară dacă ai deficienţă de vitaminele A, B, C şi E. Cura se ţine 6 zile pe săptămână, iar o zi din săptămână se mănâncă numai prune.

Mic dejun: 8 prune crude, pe stomacul gol. Pentru gustare poţi opta pentru 100 de grame de nuci  şi patru biscuiţi de ovăz.

Prânz: acesta poate consta într-un meniu alcătuit din supă, urmată de o friptură şi de o salată sau de o mâncare de legume. Îţi poţi alcătui masa în funcţie de ce preferi, dar evită prăjelile şi mâncărurile grase. La gustare vei mânca 8 prune uscate.

Cina: pentru masa de seară poţi alege un iaurt dietetic, cereale şi 2 felii de şuncă de pui.

2. Dieta cu struguri

Strugurii sunt  extraordinari pentru a-ţi proteja inima şi pentru a te feri de cancer, datorită faptului că sunt bogaţi în flavoinoizi şi în antioxidanţi. Dacă e urmată aşa cum trebuie, această dietă te poate ajuta să scapi de 2 kilograme în numai trei zile. 

În prima zi trebuie să mănânci 500 de grame de struguri. În a doua zi vei mânca 1,5 kilograme, iar în a treia zi 2 kilograme. Ai grijă  ca  pe tot parcursul dietei să consumi suficiente lichide, dar evită sucurile carbogazoase şi cafeaua. E de preferat să consumi multe ceaiuri şi apă.

3. Dieta cu mere

Pe lângă faptul că mărul poate fi gustarea  ideală, acest fruct poate aduce o mulţime de beneficii organismului tău.  Acesta este bogat în antioxidanţi, fibre, flavonoizi,  care împiedică apariţia cancerului, şi bor, care te protejează de osteoporoză.

Există mai multe modalităţi în care poţi ţine o dietă cu mere. Una ar fi să mănânci timp de trei zile câte 2 kilograme de mere.  Bineînţeles, trebuie să consumi o cantitate mare de lichide. Dacă sănătatea nu îţi permite să ţii o dietă atât de drastică poţi opta pentru următorul meniu:

Mic dejun: la masa de dimineaţă vei mânca un măr şi un ou fiert. Gustarea va fi alcătuită dintr-un măr şi un morcov.

Prânz:  acesta va consta în brânză şi două mere, iar la gustare vei savura un pahar de chefir sau un iaurt.

Cina: peşte sau pui la grătar şi un măr.

4. Dieta cu varză

Varza este un aliment extraordinar  dacă vrei să scapi rapid de kilogramele în plus. Mineralele din această  legumă  favorizează  arderea grăsimilor şi poţi elimina pâna la 5 kilograme pe săptămână. O dietă pe bază de varză ar arăta cam aşa:

Mic dejun: supă de varză şi fructe. Pentru gustare poţi alege din legumele tale preferate.

Prânz: supă şi 150 g carne de pui.

Cină: supă, orez şi fructe.

5. Dieta cu pepene roşu

Această dietă te poate ajuta să pierzi 4 kilograme în zece zile. Pepenele conţine multă apă, este diuretic şi are puţine calorii.

Mic dejun: o felie de pâine cu brânză şi pepene roşu.

Prânz: 250 g carne de pui cu legume.

Cina: pepene roşu oricât îţi doreşti. 

O dietă funcţionează diferit pentru fiecare persoană şi trebuie să încerci câteva până vei găsi ceva care să ţi se potrivească. U.S. News & World report a alcătuit de curând o listă cu cele mai bune şi cele mai proaste diete ca să te ajute să găseşti regimul ideal pentru tine. Dacă niciuna dintre cele de mai sus nu ţi se potriveşte, ai aici o listă lungă de opţiuni din care poţi alege. 

Related posts

Leave a Comment